REPARATION AF
Betingelser vedrørende reparation
Hvis du ønsker at indlevere din enhed til reparation hos Coverbox, findes der to muligheder.
Du kan besøge vores butik i Køge hvor du kan indlevere din enhed personligt. Inden vi påbegynder reparationen, skal du oplyse dine kontaktinformationer, en udførlig fejlbeskrivelse, hvad du ønsker repareret, samt kode til at låse enheden op til testning.
Ved indlevering i butikken, vil det altid blive aftalt, hvor meget reparationen koster. Hvis der findes flere fejl under reparationen, vil Coverbox altid kontakte dig for accept af yderligere reparationer inden reparationen påbegyndes, hvilket ligeledes er gældende ved diagnose.
Den anden mulighed er at sende din enhed til Coverbox. Da du er selv ansvarlig for forsendelsen, anbefaler vi altid at sende din enhed med pakkepost, således du er forsikret og kan spore pakken via Track & Trace.
Ved indsendte enheder, repareres udelukkende de skader, der står beskrevet i følgebrevet, og andre reparationer vil kun blive udført med din accept.
Efter endt reparation, vil tilsendte enheder blive sendt retur til afsenderadressen, medmindre andet er aftalt. Coverbox sender altid med pakkepost, og rettidig levering forudsætter, at distributøren overholder deres leveringstid.
Aftalen mellem Coverbox og kunden anses som værende indgået, når vi har modtaget enheden.